伽利略利伽

On My Own - Ashes Remain

莫西顾:

《On My Own》——一首充满激情的心灵救赎之歌,来自美国福音摇滚乐队Ashes Remain,曾多次被作为游戏的背景音乐。气势磅礴的配乐,极致的节奏,穿透灵魂的沙哑男声,一听就难以抗拒。

歌词:

On My Own
自我牢狱

There's gotta be another way out
I've been stuck in a cage with my doubt
I've tried forever getting out on my own. 
But every time I do this my way
I get caught in the lies of the enemy
I lay my troubles down
I'm ready for you now. 
我在找寻生命解脱
背负迷茫迟疑枷锁
试图逃离自我牢狱
但是每次挣扎努力
都深陷入自以为是
我要挣脱忧愁缠扰
为你我将全力以赴

Bring me out
Come and find me in the dark now
Everyday by myself I'm breaking down
I don't wanna fight alone anymore
Bring me out
From the prison of my own pride
My God, I need a hope I can't deny
In the end I'm realizing
I was never meant to fight on my own
带我逃离
现在就解救我于黑暗困苦
每天自己被自我撕心裂肺
我不想再孑然孤苦的挣扎
带我逃离
从自我孤苦的牢狱中
苍天, 我需要希望赐予我力量
现在我已经意识到
我无法独自解救自我

Every little thing that I've known
is every thing I need to let go
You're so much bigger than the world I've made
So I surrender my soul
I'm reaching out for your hope
I lay my weapons down
I'm ready for you now. 
自以为是的细枝末节
我必须尽力抛弃殆尽
你超越我的自我世界
我心甘情愿灵魂的召唤
沐浴在你的希望暖阳
我向你缴械孤独自尊
有你我不再迷茫迟疑

Bring me out
Come and find me in the dark now
Everyday by myself I'm breaking down
I don't wanna fight alone anymore
Bring me out
From the prison of my own pride
My God, I need a hope I can't deny
In the end I'm realizing
I was never meant to fight on my own
I don't wanna be incomplete
I remember what you said to me
I don't have to fight alone
带我逃离
现在就解救我于黑暗困苦
每天自己被自我撕心裂肺
我不想再孑然孤苦的挣扎
带我逃离
从自我孤苦的牢狱中
苍天, 我需要希望赐予我力量
现在我已经意识到
我无法独自解救自我
我不想生命留下遗憾
我记得你对我说过
生命不是孤苦挣扎

Bring me out
Come and find me in the dark now
Everyday by myself I'm breaking down
I don't wanna fight alone anymore
Bring me out
From the prison of my own pride
My God, I need a hope I can't deny
In the end I'm realizing
I was never meant to fight on my own
带我逃离
现在就解救我于黑暗困苦
每天自己被自我撕心裂肺
我不想再孑然孤苦的挣扎
带我逃离
从自我孤苦的牢狱中
苍天, 我需要希望赐予我力量
现在我已经意识到
我无法独自解救自我

Oh oh, Oh oh, Oh oh, Oh oh
Oh oh, Oh oh, Oh oh, Oh oh
哦哦, 哦哦, 哦哦
哦哦, 哦哦, 哦哦


评论

热度(257)